http://www.pup.nysa.pl/powiatowy_urzad_pracy/Wydarzenia_tygodnia.html

Wydarzenia tygodnia

 

 

W związku z rozprzestrzenianiem się na terytorium Polski koronawirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19, w celu zapewnienia ochrony przed chorobami zakaźnymi osobom korzystającym z usług świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy w Nysie tut. urząd od dnia 17 marca 2020 roku zawiesza obsługę osobistą dla klientów PUP do odwołania. Obsługa odbywać się będzie tylko drogą telefoniczną, mailową lub za pomocą usług elektronicznych.

Dokumenty można składać w urzędzie – poprzez wrzucenie do pojemnika ustawionego w holu przy wejściu do urzędu od ulicy Słowiańskiej.


Dokumenty należy włożyć do koperty, udostępnionej przy pojemniku.
Na kopercie proszę podać Imię i Nazwisko oraz nr telefonu do kontaktu

Przez Internet można m.in.:

 

Wykaz telefonów:

Sekretariat - 77 448 99 11 e-mail:

Pośrednictwo pracy - 77 448 99 40

Poradnictwo zawodowe - 77 448 99 46

Szkolenia, KFS, Bony, Studia podyplomowe - 77 448 99 06

Staże - 77 448 99 31, 77 448 99 22

Dotacje - 77 448 99 47

Prace interwencyjne, Roboty publiczne, Dofinansowanie dla osób +50, Refundacje kosztów wyposażenia stanowiska pracy - 77 448 99 05

Rejestracja - 77 448 99 07

Obsługa cudzoziemców - 77 448 99 37

 

Jak zarejestrować się w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nysie

Uprzejmie informujemy, że rejestracja może odbyć się tylko na jeden z poniższych sposobów:

  1. Internetowo, poprzez stronę www.praca.gov.pl – link do strony https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup#/rejestracja/wyborUrzedu

Wniosek o dokonanie rejestracji elektronicznej musi być podpisany podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. Tylko w tym przypadku rejestracja elektroniczna będzie uważana za dokonaną.

Osoby, które nie dysponują profilem zaufanym, a posiadają dostęp do swojego konta elektronicznego w banku, mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym. Szczegółowe informacje w tym zakresie na stronie http://pz.gov.pl

  1. W przypadku braku możliwości rejestracji elektronicznej, można dokonać rejestracji pobierając i wypełniając poniższe dokumenty , następnie przesłać je pocztą na adres :   48 – 300 Nysa, ul. Słowiańska 19. Data stempla pocztowego będzie uznana za datę rejestracji. Niżej zamieszczone dokumenty można także złożyć w siedzibie Urzędu w specjalnie do tego przygotowanym miejscu – wejście główne do budynku Urzędu od ulicy Słowiańskiej. W holu znajduje się stanowisko, gdzie wypełnione dokumenty należy włożyć do koperty, zakleić ją, podpisać „Rejestracja, imię i nazwisko oraz nr telefonu”, a następnie wrzucić do pojemnika. W celu potwierdzenia rejestracji pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem telefonicznie.
  2. Dokumenty niezbędne do rejestracji (do pobrania w załączeniu oraz w siedzibie Urzędu w specjalnie do tego przygotowanym miejscu ):

W przypadku pytań dotyczących rejestracji proszę dzwonić pod następujące numery:
77 448 99 07, 77 448 99 14.


 

 

Grafika : drukuj / nie drukuj